Wednesday 16 December 2015

SPM? DAH HABISSSS !!!

1st week of December 2015
Isnin, 30.11.2015
Okay, so hari ni lah hari yang sangat sangat sangat sangat dinantikan ! LAST DAY OF SPM ~!!!  5 tahun belajar kat SMK Sri Pantai.. 10 tahun pakai baju sekolah.. Lahai cepatnya masa berlalu.. But yeah anyway.. Kebahagiaan tu memang tak leyh tahan gila. Habis je paper bio, like semua orang yang aku jumpa.. ok takde la semua.. I mean dekat cikgu semua aku cakap “ Cikgu, saya dah habis SPM ! ” *sengih*  Memang tak leyh berhenti senyum sampai tidur ~ >w<
#ScSuciBiology {Suhana, Adik, Suhada, Hanisah, Nadia, Basyirah, Saii, Alia, Zarifah, Syuhada & aku} + Zaki, Azib & Arief
(Muka tak lawa so muka aku tidak kelihatan hihi)










Selasa, 1.12.2015
Haaaa.. Hari ni aku buat benda yang aku paaaaaling nak buat lepas SPM ialahhhh..... tak buat apa – apa ! XD Basicly aku tgk Gegar Vaganza 2 dengan mak aku dari minggu 1 – 6. Online je sebab ku tiada astro huhu.










Rabu, 2.12.2015
Jadi, hari ni officialy sweet seventeen ~!  ^o^ Basicly aku just makan angin dengan mak aku.. And dapatlah buat facial treatment dengan sepupu aku, Syuhada.

(Tahun ni punya birthday wish nak makan ice cream sedap sedap.. Tadaaa ~! Tercapai hajat den)
  











Kebetulan, hari ni pun hari kemerdekaan untuk budak LK.. Lukisan Kejuruteraan.. Yayy ~!

#ScSuciLukisanKejuruteraan {Ammar, Ridhuan, Haziq, Hafizan, Epul, Einani, Nawwar & Fatehah} + Idin, Aus & Syamila











Khamis & Jummat 3 – 4.12.2015
Okay, dua hari ni aku merealisasikan benda yang aku paling nak buat lepas SPM.. Jeng jeng.. Kdrama Marathon ~! Aku ni takde lah fanatik sangat.. Tapi kalau dah layan sikit tu sampai mengalir jugak la air mata hihi.. So Kdrama yang aku layan ialah.. Emergency Couple ~! ^o^ Sejujurnya, aku marathon memang non stop la dari episod 1 sampai habis episod 21.. Dengan siapa? Dengan mak aku lah hehe..


2 comments:

  1. Gud luck ya utk result nnt..lps ni bnyk lagi ya cabrn dan rintangan...dn semoga kamu berjaya...di pntas kehidupn sebnr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejujurnya saya sangat tak sangka ada orang nak baca >_< Terima kasih atas doa tu ~! ^o^

      Delete