Saturday 23 January 2016

Giveaway 2016 TAHUN IMPIAN KITA by Mawar Assufi



Impian Dalam Hidup yang Ingin Aku Capai Dalam Tahun 2016 Ini

Okay, since aku dah join GiatMara belajar menjahit.. Impian aku nak jahit baju raya untuk family.. Okay bunyi cam hek eleyh tu jeeee,, But yeah sekurang kurang nya aku nak buat ibu & ayah like bangga ah dapat pakai baju hasil tangan puteri tunggal depa hihi..

And secondly aku tersangatlah berharap dapat diterima masuk dalam universiti dalam diploma seni kulinari and universiti impianku UiTM Dungun ~! Aku siap pergi Terengganu semata - mata nak tengok suasana kat sana and memang sangatlah best dari sudut pandangan aku.. Mudah mudahan dapat rezeki ke sana ^o^

2 comments:

  1. Wa'alaikumussalam.. Terima kasih juga sudi invite saya join giveaway awak ya ~ ^o^

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum ..

    Terimakasih dan Tahniah atas penyertaan :)
    Saya doakan semoga impian awak tercapai . Paling utama saya doakan semoga awak kaya dan berjaya di dunia mahupun di akhirah .. Jangan lupa untuk terus submit doa pada Allah supaya dipermudahkan urusan mencapai impian ya. :D

    Esok tengok senarai pemenang ya. Mana tahu bertuah :)

    Saya doakan ya . In Shaa Allah :)

    Salam sayang,
    Mawar Assufi

    ReplyDelete